Za nakupované zboží můžete zaplatit v našem obchodě následujícím způsobem: - v hotovosti nebo platební kartou - při převzetí zboží na prodejně v Praze 7 - Holešovicích. Osobni odběr je možný, vždy po dohodě předem. Mate možnost vyzvednout zboží osobně po obdržení potvrzovacího e-mailu nebo sms o tom, že zboží je připravené k osobnímu odběru.
- převodem na účet (zálohová faktura)
- na dobírku - platba v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zboží pracovníkovi kurýrní služby
- platební kartou online
Důležité:
- Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, vyčkejte na zálohovou fakturu. Zálohová faktura Vám bude zaslána během naší pracovní doby.
- Zboží expedujeme po připsání částky na náš účet 2402048129/2010 Fio banka. Prosím, nezapomeňte na správný variabilní symbol, urychlíte tak proces zpracování Vaší objednávky.
- Pokud si zvolíte jako způsob platby dobírku, automaticky Vám zboží zašleme.
- Před doručením na Vaši adresu, náš kurýr vás bude kontaktovat telefonicky (nebo sms) pro upřesnění času doručení.
- Osobni odběr je možný, vždy po dohodě předem. Mate možnost vyzvednout zboží osobně po obdržení potvrzovacího e-mailu nebo sms o tom, že zboží je připravené k osobnímu odběru.
- Při příjmu produktu od kurýra pečlivě zkontrolujte balení. Pokud po rozbalení zjistíte vadný nebo poškozený výrobek, obraťte se na naše operátory okamžitě po dodání. Zařídíme vše tak, aby Vám byla co nejdříve zaslána náhrada.
Dodání zboží po ČR: 1-2 pracovní dny.
Doručení po Praze -
ZDARMA!Cena dopravy po ČR je od 270.-Kč - cena se odvíjí od váhy zásilky.
Zboží doručujeme kurýrní službou TopTrans na uvedenou poštovní adresu. Tento způsob dopravy je finančně i časově nejefektivnější a Vy máte jistotu, že objednané zboží se k Vám dostane rychle a bezpečně.
Při přebírání zboží vždy zkontrolujte nepoškozenost obalu i samotného zboží. V případě poškození sepište s pracovníkem kurýrem protokol o škodě a zboží nepřebírejte. Co nejdříve nás o vzniklé situaci informujte a po uznání reklamace Vám zdarma doručíme nové zboži.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin., eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.
V případě jakéhokoliv dotazu, pište nám na email: manager.eshop@matracebezlepidla.cz nebo obraťte se na naši
expertní tým zákaznické podpory.
Vzhledem k množství objednávek, prosime, veškerou komunikaci provadějte přes email.
Poskytovatel platební brány, společnost ComGate Payments, a.s.https://www.comgate.cz/cz/platebni-branaComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267